Afdrukken van etiketten op de Dymo labelwriter lukt niet

Na een maandelijkse update op uw cluster is het mogelijk dat de instellingen van uw Dymo labelwriter hierdoor gereset zijn.
In dat geval zal het printen van labels niet lukken of deze worden verkeerd afgedrukt.

Mocht dit aan de orde zijn in uw praktijk, dan kunt u dit oplossen middels de volgende stappen:

  • Open een willekeurig patiëntdossier.
  • Klik op Toon patiëntdetails.
  • Klik op het driehoekje naast het printicoontje en kies optie Print een etiket.
    Onderstaand scherm wordt getoond.
    Dymo1
  • Kies bij Name voor uw labelprinter.
  • Desgewenst kunt u in tabblad Page setup kiezen voor Landscape wanneer u de labels ‘liggend’ wilt printen.
  • Druk daarna op de knop Print.Dymo1

Log vervolgens uit en sluit vervolgens Medicom af.
Log vervolgens opnieuw in..

  Print artikel Naar boven