Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord van de ZONDesktop?

Druk de toetscombinatie Ctrl+Alt+End in en klik daarna op “Wachtwoord wijzigen”. Vul hier uw oude en hierna uw nieuwe wachtwoord in en druk op Enter.



Hoe stel ik een standaardprinter in?

Ga naar het startscherm en klik op de knop “Printers”. Klik met de rechtermuisknop op de printer die u als standaardprinter wilt hebben. Klik in het menu op “Als standaardprinter instellen”.



Hoe kan ik een handtekening aanmaken in Outlook?

Klik in Outlook op “Nieuwe e-mail”. Klik op “Bericht” in de menubalk en daarna op “Handtekeningen..” in “Handtekening”. Klik op “Nieuw” en geef uw handtekening een naam. Klik op “OK” en voer daarna in het onderste vak uw handtekening in. Klik bij “Nieuwe berichten” op het pijltje en klik op uw handtekening. Klik op “OK”.



Hoe sla ik een Office bestand op als PDF formaat?

Open het Office bestand en klik op “Opslaan als” in het menu “Bestand”. Klik in het vak “Opslaan als” en klik op “PDF” dat in de lijst staat. Klik daarna op “Opslaan”.



Hoe maak ik een afwezigheidsbericht in Outlook?

Klik op “Info” in het menu “Bestand”. Klik op “Automatisch antwoorden”. Klik op “Automatisch antwoorden verzenden”. Hier kunt u uw afwezheigdsbericht invoeren voor zowel binnen de organisatie als buiten de organisatie. Wanneer u ook een begin- en eindtijd heeft kunt u deze ook hier invoeren. Klik daarna op “OK”.